کامپیوتر کوچک اینتل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کامپیوتر کوچک اینتل
نوشته شده در چهار شنبه 15 تير 1401
بازدید : 83
نویسنده : MiniPC-Geek

کامپیوتر کوچک اینتل چیست؟

قبل از از هر چیزی نیاز است است تا بدانیم یک کامپیوتر کوچک چیست. با توجه به پیشرفته تکنولوژی در دنیای امروز کامپیوترها لازمه زندگی روزمره همه ما شده‌ اند. در گذشته ایتدایی‌ ترین کامپیوترها فضای بسیاری را اشغال می کردند. اما رفته رفته پیشرفت تکنولوژی باعث شد که این کامپیوترها فضایی اندازه یک کف دست را اشغال کنند. کامپیوترهای کوچک از همین نوع کامپیوترها هستند. در واقع اگر فضای کاری شما برای قرار دادن کامپیوترها محدود است. این کامپیوترها بهترین انتخاب برای شما هستند. کامپیوترهای کوچک در واقع یک کامپیوتر فوق العاده قدرتمند در ابعادی به اندازه یک کف دست هستند.

تولید کامپیوترهای کوچک و یا همان مینی پی سی ها امروزه توسط بسیاری از کمپانی های قدرتمند صورت می گیرد. برندی که در این مقاله از آن صحبت خواهیم کرد برند محبوب اینتل است. کمپانی اینتل یکی از بزرگترین تولید کننده های پردازنده است. در واقع بهترین پردازنده های جهان توسط این کمپانی آمریکایی تولید می شوند.

همانطور که گفتیم بهترین پردازنده های جهان را اینتل تولید می کند در نتیجه کامپیوتر کوچک اینتل و یا مینی پی سی اینتل به دلیل استفاده از این پردازنده ها در کنار سخت افزار و قطعات با کیفیت تولیدی توسط این برند توانسته راندمان بسیار بالایی را در مینی پی سی های خود به کاربران ارائه بدهد.

کامپیوتر کوچک اینتل

کامپیوتر کوچک اینتل مصرف برق بسیار پایینی دارد که در کنار این قابلیت اندازه کوچک آن باعث می شود تا بتوانید فضای کاری بیشتری را نسبت به کیس های قدیمی در اختیار داشته باشید. پایین بودن مصرف برق در کامپیوتر کوچک اینتل باعث شده تا هزینه تعمیرات و نگهداری آنها نسبت به کامپیوترهای خانگی و کامپیوترهای All in one بسیار پایین تر باشد شما برای راه اندازی کامپیوتر کوچک اینتل تنها به ۵ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. وجود حافظه های پر سرعت ssd و M2 در کنار تعداد پورت‌های بالا و پشتیبانی از از چندین مانیتور در کامپیوتر کوچک اینتل باعث شده تا محصولی قدرتمند با کارایی خارق العاده در اختیار شما باشد.

چرا کامپیوتر کوچک اینتل Intel mini pc

با توجه به اینکه کمپانی اینتل بزرگترین کمپانی در تولید پردازنده ها در جهان است. در نتیجه می توانید اطمینان پیدا کنید که قدرتمند ترین کامپیوتر کوچک در اختیار شماست. کمپانی اینتل کامپیوتر کوچک بسیار قدرتمند خود را با نام Intel NUC به بازار عرضه کرده است. سخت افزار فوق العاده قدرتمند در طراحی یکپارچه کامپیوتر کوچک اینتل در کنار ابعاد کوچک آن کارایی بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد.

انتخاب کامپیوتر کوچک اینتل یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانیست که قصد خرید یک مینی کامپیوتر را دارند. مهمترین مزیت کامپیوتر کوچک اینتل در مصرف برق بسیار پایین آن است. در کامپیوتر کوچک اینتل نسبت به کامپیوترهای قدیمی  ۹۰ درصد مصرف انرژی کمتر خواهید داشت که این قابلیت مهمترین مزیتی است که با توجه به هزینه های مصرف بالای انرژی خواهید داشت. شما می توانید با استفاده از از مزیت کاهش مصرف برق در واقعیت بهترین سرمایه گذاری را با بودجه خود داشته باشید.

g44JMFG کامپیوتر کوچک اینتل

چرا کامپیوتر کوچک اینتل Intel Mini PC ؟

به جرأت می توان گفت شرکت اینتل Intel یکی از معتبرترین شرکت های کامپیوتری دنیا و به عنوان بزرگترین تولید کننده پردازنده در جهان است که کامپیوتر کوچک قدرتمند خود را با نام Intel NUC روانه بازار کرده است. وجود سخت افزار قدرتمند ، طراحی یکپارچه و توجه به کیفیت در کنار مزایایی چون ابعاد کوچک و امکانات فوق العاده تکمیل کننده ویژگی های قابل ذکر برای مینی پی سی های اینتل (Intel Mini PC) است . بنابرین با خرید مینی پی سی اینتل (Intel Nuc Mini Pc) انتخابی هوشمندانه را در خرید مینی پی سی به همراه داشته باشید. از دیگر مزایای این مینی پی سی می توان به مصرف برق بسیار پایین آنها اشاره کرد که در مقایسه با کامپیوتر های قدیمی بعضاً تا %90 مصرف انرژی را کاهش می دهند که این مورد با توجه به اهمیت روز افزون انرژی و راه حل های صرفه جویی در آن می تواند یک ویژگی کلیدی برای تصمیم گیران در این حوزه باشد . بدیهی است با توجه به مصرف بسیار پایین انرژی نه تنها سرمایه گذاری در این حوزه بسیار زود بازده است بلکه باعث می شود در بخش های دیگر از قبیل تجهیز UPS ، … هم صرفه جویی شود. کامپیوتر کوچک اینتل برخی از امتیاز‌های مثبت Mini Pc نسبت به PC ‌های معمولی:

  • ابعاد بسیار کوچک و قابلیت اتصال به پشت مانیتور به کمک براکت مخصوص
  • به کارگیری سخت افزاری قدرتمند با راندمان بالا
  • وجود پورت های متعدد و کاربردی نظیر USB 3.0 و ThunderBolt 3.0 و HDMI و Display
  • قابلیت پشتیبانی از چند مانیتور به صورت هم زمان
  • امکان خروجی 4K در کامپیوتر کوچک اینتل
  • سادگی و سرعت راه اندازی و تعمیر و نگهداری
  • سازگاری کامل قطعات عمر مفید بسیار بالا قطعات
  • روشن بودن به صورت مداوم و ۲۴ ساعته
  • بدنه مقاوم و صدای بسیار کم
  • طیف وسیعی از کانفیگ ‌ها و امکانات جانبی (بسته به نیاز شما)
  • قابلیت استفاده در شرایط کاری سخت (مدل ‌های صنعتی)




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: